Софт-Архив

Скачать Unity3d 5.0.1 Торрент X64 img-1

Скачать Unity3d 5.0.1 Торрент X64

Рейтинг: 4.9/5.0 (1862 проголосовавших)

Описание

Скачать Unity 3D Pro - v5

Скачать Unity 3D Pro - v5.0.1 f1 (2014) [x86] [ENG] торрент без регистрации

Unity 3D Pro 5.0.1 f1 x86

Год/Дата Выпуска. 2014

Версия. 5.0.1 Build f1

Разработчик. Unity Technologies

Разрядность. 32bit

Язык интерфейса. Английский

Таблэтка. Присутствует

Системные требования. System Requirements for Unity development

• Windows XP SP2 or later; Windows 7 SP1; Mac OS X "Snow Leopard" 10.6 or later. Note that Unity was not tested on server versions of Windows and OS X.

• Graphics card with DirectX 9 level (shader model 2.0) capabilities. Any card made since 2004 should work.

• Using Occlusion Culling requires GPU with Occlusion Query support (some Intel GPUs do not support that).

System Requirements for Unity iOS development

In addition to the general system requirements:

• Only Unity OS X version supports iOS as build platform

• Xcode 4.3

System Requirements for Unity Android development

In addition to the general system requirements:

• Android SDK and Java Development Kit (JDK)

• Android authored content requires devices equipped with:

o Android OS 2.3.1 or later

o Device powered by an ARMv7 (Cortex family) CPU

o GPU support for OpenGLES 2.0 is recommended

System Requirements for Windows Store/Windows Phone development

In addition to the general system requirements:

• Windows Phone SDK 8.0 requires 64-bit Windows 8 Pro or higher. You can't develop Windows Phone 8 apps on Windows 7, on Windows Server 2008, or on Windows Server 2012.

• Microsoft Visual Studio 2012

System Requirements for Unity BlackBerry development

In addition to the general system requirements:

• Requires installation of Java 32-bit runtime

• BlackBerry authored content requires devices equipped with BlackBerry OS 10 or later

System Requirements for Unity-made Content

• Windows XP or later; Mac OS X 10.5 or later.

• Pretty much any 3D graphics card, depending on complexity.

• Online games run on all browsers, including IE, Firefox, Safari, and Chrome, among others.

Описание. Unity - это мультиплатформенный инструмент для разработки игр, с самого начала создаваемый чтобы облегчить вам творчество. Unity содержит полный набор качеств профессионального приложения и "совсем случайно" содержит наиболее мощный движок по эту сторону миллиона долларов.

Доп. информация. Подробное описание на сайте разработчика (на английском): _http://unity3d.com/unity/whats-new/unity-4.3.4

Другие статьи, обзоры программ, новости

Unity3d x64, ENG

Unity3d 5.0.0b1 x64 [24.08.2014, ENG]

Unity3d 5.0.0b1

Год/Дата Выпуска. 24.08.2014

Версия. 5.0.0b1

Разработчик. Unity Technologies.

Сайт разработчика. unity3d.com

Разрядность. 64bit

Язык интерфейса. Английский

Таблэтка. Присутствует

Системные требования. OS: Windows XP SP2+, 7 SP1+, 8; Mac OS X 10.6+.

Windows Vista is not supported; and server versions of Windows & OS X are not tested.

GPU: Graphics card with DX9 (shader model 2.0) capabilities. Anything made since 2004 should work.

Описание. Мы остаемся верными своему стремлению нести в массы технологию высококачественного, многоплатформенного и эффективного игрового движка.

Мы по-прежнему нацелены на предоставление еще лучших рабочих процессов, дальнейших оптимизаций и функций, дающих вам творческую свободу поднять разработку игр на новые высоты.

Так что же нового? В Unity 5 мы предоставляем вам физические шейдеры, глобальное освещение в реальном времени на мобильных устройствах высшего уровня, настольных платформах и консолях, великолепную аудио-систему, 64-разрядный редактор и многое, многое другое.

ВЫСОКОКАЧЕСТЕННЫЕ ШЕЙДЕРЫ ДЛЯ ВСЕХ

Мы предоставляем все преимущества физических шейдеров Unity.

СИСТЕМА ГЛОБАЛЬНОГО ОСВЕЩЕНИЯ В РЕАЛЬНОМ ВРЕМЕНИ

Внедрив систему глобального освещения в реальном времени на базе Enlighten для современных мобильных платформ и не только, мы подняли планку качества сразу на несколько делений.

РЕВОЛЮЦИЯ В ИГРОВОЙ АУДИОСИСТЕМЕ

Вообразите игровую систему своей мечты, затем добавьте в нее кое-что. Таково наше видение аудио в Unity 5, и мы уже многое реализовали.

Получите развертывание в WebGL за один щелчок: доступно бесплатно в Unity 5.

64-РАЗРЯДНЫЙ РЕДАКТОР UNITY

Если вы используете Unity для крупных проектов, вам точно понравится наш новый 64-разрядный редактор.

ЛЕГКАЯ ПЕРЕКРЕСТНАЯ РЕКЛАМА НА МОБИЛЬНЫХ ПЛАТФОРМАХ

С модулем Unity Ads вы получаете солидное кросс-платформенное продвижение, с которым невероятно легко начать и которое уже интегрировано в редактор Unity.

И ЭТО ЕЩЕ НЕ ВСЁ

Эффекторы 2D-физики PhysX 3.3 Новая очередь заданий Потоковая передача уровней Поддержка SpeedTree Новые функции Mecanim Инспектор плагинов Обновления Navmesh Инкрементальная подгрузка ресурсов

Доп. информация. Таблетка от Valera3132. Очень простой и понятный!

P.S: Чтобы работал "Dynamic GI" сделайте ваши обьекты "Static" обьектами.

Unity3D Builtin Shaders En torrent

Unity3D 5.0.0b18 + Builtin Shaders [En]

Unity3D 5.0.0b18 + Builtin Shaders [En] Версия программы: 5.0.0b18

Официальный сайт: ссылка

Язык интерфейса: Английский

Лечение: в комплекте

Тип лекарства: патч

Системные требования:

  • Windows XP SP2 или более поздняя; Windows 7 SP1 или более поздняя; Windows 8.

Учтите, что инструмент Unity не тестировался на серверных версиях Windows и OS X. Windows Vista не поддерживается.

  • Графическая карта с поддержкой DirectX 9 (шейдерная модель 2.0).

    Должна работать любая карта, выпущенная начиная с 2004 года.

  • Для использования функции Occlusion Culling требуется графический процессор с поддержкой Occlusion Query (некоторые графические процессоры Intel не поддерживают ее).
  • Unity — это инструмент для разработки двух- и трёхмерных приложений и игр, работающий под операционными системами Windows и OS X. Созданные с помощью Unity приложения работают под операционными системами Windows, OS X, Windows Phone, Android, Apple iOS, Linux, а также на игровых приставках Wii, PlayStation 3 и Xbox 360, Xbox One. Есть возможность создавать интернет-приложения с помощью специального подключаемого модуля к браузеру Unity, а также с помощью экспериментальной реализации в рамках модуля Adobe Flash Player. Позже от поддержки Flash отказались. Приложения, созданные с помощью Unity, поддерживают DirectX и OpenGL. Активно движок используется разработчиками Indie-игр (например, Slender: The Eight Pages, Slender: The Arrival, Surgeon Simulator 2013, и т. п.) в силу наличия бесплатной версии, удобного интерфейса и простоты работы с движком.

    Unity поставляется с более чем восьмидесятьми встроенными шейдерами, и вы можете создать еще много шейдеров самостоятельно. Для более подробной информации о шейдерах смотрите здесь .

    Переключение между различными платформами занимает считанные минуты с сервером кэширования Unity Cache Server. Сервер Unity Cache Server доступен в рамках групповой лицензии Team License. С более подробной информацией можете ознакомиться здесь .

    Known Issues
    • On Windows 7, system dialog (File Open/File save) and homescreen/project launcher window, the editor in the background doesn't redraw properly when the window is dragged around
  • Legacy Light Probes baked coefficients doesn't get upgraded to the new data format, probe coefficient data will be incorrect. New Light Probe Groups will behave correctly.
  • Changes
    • Editor: UI improvements to Standard shader emissive color/texture/intensity fields.
  • Shaders: Renamed UV1/UV2 in Standard shader detail UV selection to UV0/UV1.
  • Improvements
    • API Updater: Introduced UnityAPICompatibilityVersionAttribute to allow updater to avoid checking assemblies already updated to / compatible with current Unity API.
  • Check Plugin Inspector documentation for more info

  • Deferred Shading: Standard shader outputs occlusion texture into diffuse g-buffer alpha channel.

  • Documentation: Added documentation for "Optimizing Shader Load Time" and "WebGL Networking" plus lots of improvements and fixes in general

  • Editor: Fixed undoing changes to light probe group

  • GI: Exposed modelling tolerance to lightmap parameters. This parameter allows setting the maximum size gap to be ignored by GI calculations.

  • GI: Clamp AO distance to zero in UI. AO distance of zero means infinite length rays as it did in beast.

  • GI: Added a baked lightmap tag. This can be used to force instances into specific baked lightmaps.

  • Plugins: Added default settings for plugins located in:

    • Editor\x86
  • Editor\x86_64

  • WSA\SDK80

  • WSA\SDK81

  • WSA\PhoneSDK81

  • WSA\UniversalSDK81
  • Plugins: Only relevant Standalone plugin settings will be shown. For ex. OSX and Linux options won't be shown for native dll, because it cannot be used on those platforms

  • Plugins: Added warning box for native plugins in plugin inspector, once native plugin is loaded by scripts, it cannot be unloaded until Unity is restarted.

  • Profiler: Stop collecting GPU data when GPU Profiler chart is closed

  • Profiler: Stop collecting profiler's data on Player's side if recording is disabled

  • ReflectionProbes: Added QualitySettings.maxRealtimeReflectionBounces, this limits reflection bounces for realtime reflection probes.

  • ReflectionProbes: When baking Custom probe, game object's name will be appended to the filename

  • ReflectionProbes: When manually entering position values in the Transform inspector while in Box editing mode, the box will not move.

  • ReflectionProbes: You can now set bake resolution for default reflection, it can be found in Lightmapping window

  • TerrainCollider: Removed warning about TerranCollider no longer supports being a trigger from get_isTrigger

  • Timeline Profiler: Add proper detailed names to Physics Jobs and prefix the names with "PhysX".

  • Shaders: Added "keepalpha" surface shader directive to not force 1.0 to alpha channel for opaque objects.
  • Fixes
    • 2D: Sprite Packer page list is now refreshed after packing.
  • 2D: Sprite importer multiediting now works for packing tag, pixels per unit and extrude fields

  • 2D: Sprite name can't be empty, or contain characters that are not supported in assets when created from Sprite Editor

  • 2D: Hotkey for sprite Trim 'T' doesn't intervene with sprites naming anymore

  • API Updater: After being updated, some assemblies fails PEVerify with message "[MD]: An attempt was made to load a program with an incorrect format."

  • Editor: Animation Window Add Property button not hiding for new project

  • Editor: Fixed null exceptions from Animation Window when opening projects

  • Editor: Shadows working correctly when zoomed in animation preview window

  • Editor: Fix exception when clicking "Add Behaviour" button

  • Editor: Remove unsupported OSX menu items (Start Dictation & Special Characters)

  • Editor: Fixed wrong color for editor progress bar in dark skin

  • Editor: Fixed repaint issue on Win7 for windows under modal windows

  • Editor: Recently used projects list now has separate keyboard selection and mouse hover again (hover changing selection was making "enter to reopen" unpredictable)

  • Editor: Fix Windows repaint issues with windows behind modal windows on Win7

  • Editor: Fix that undoing when creating assets would cause the temporary asset state to not be cleared

  • Editor: Fix ctrl+click as context click for audio mixer groups

  • Editor: Don't show "Fix now" button for legacy cubemaps in shader UI, fixes crash.

  • Editor: Fixed emissive Standard materials getting same emission color when multi-edited.

  • Editor: Fixed semaphore issue on OSX

  • Editor: Reduce serialization depth limit warnings

  • Editor: Fix crash when executing a menu item from a static constructor

  • Editor: Remove spurious "Platform modules already initialized" messsage when upgrading projects

  • GI: Fix issue with too high intensity GI in the players.

  • GI: Fix issue with lightprobes when baked multiple time in non-continuous mode.

  • GI: Make sure GI has converged before issuing reflection probe jobs.

  • GI: Fix skybox appearing very dark in gamma rendering mode.

  • GI: Fix for creating lightmap data assets larger than 4GB.

  • GI: Fix spurious errors when converting area lights for GI.

  • Graphics: Fixed "Tiled GPU perf. warning" in editor resulting in poor performance.

  • Graphics: Texture2D.SetPixel and friends work with floating point texture formats (TextureFormat.RGBAFloat etc.) now.

  • Graphics: Floating point texture formats (TextureFormat.RGBAFloat etc.) work on D3D9 now.

  • Installers: Download Assistant on Mac doesn't ask for credentials again after downloading has completed

  • iOS: Fixed allocator assert when doing skinning

  • Linux: Trim device identifier

  • Metal: Fixed some shaders not compiling properly (if they change global variables from inside of the shader).

  • ParticleSystem: Fixed regression from Beta 17: Broke editor update of selected particle system.

  • Plugins: Unity will correctly load native plugins from script even if the letter case won't match like it was in 4.x, for ex. if you write DllImport("plugin"), but on disk it's Plugin.dll (with upper case).

  • Plugins: Fixed a rare crash when calling into native plugin from finalizer thread.

  • ReflectionProbes: When baking probes, Unity will no longer bake shadows from objects which are not marked as ReflectionProbeStatic

  • ReflectionProbes: Fixed a bug, where Unity would sometimes not rebake probes or default reflection, when material has a different cubemap setup.

  • Reflection Probes: Realtime probes more efficient on mobile GPUs (less framebuffer restores).

  • Scripting: Fix crash when calling DestroyImmediate in MonoBehaviour constructor

  • Serialization: Added ability to do automatic fix of invalid references to scripts in scene file (to valid registered scripts)

  • Serialization: Fixed windows Layout loading if script for previously opened custom window is absent

  • Shaders: Fixed legacy Diffuse Detail shader when in linear color space.

  • Shaders: Fixed "Maximum number of shader keywords" error in editor resulting in really bad build-time performance.

  • Shaders: Fixed Sprites/Diffuse shader not handling transparency properly.

  • Shaders: Fixed Standard shader using wrong texture scale/offset value.

  • Shaders: Fixed Standard shader wrongly falling back to VertexLit when lower shader LOD is set.

  • Shaders: Fixed exceeding maximum shader keywords sometimes resulting in crashes.

  • Windows: Windows 10 reports SystemInfo.operatingSystem string properly.

  • Windows Phone/Windows Store Apps: Gyroscope.gravity returns same values as other platforms. It used to be inverted before.

  • Windows Phone 8: Camera.ViewportToWorldPoint returns correct value in orthographic view.

  • Windows Store Apps: fix building Universal apps in batch mode
  • Assassin s Creed Unity v 1

    Assassin's Creed Unity [v 1.5.0 + DLCs] (2014) PC | RePack от xatab

    Издательство: Ubisoft

    Платформа: PC

    Тип издания: RePack

    Язык интерфейса: Русский

    Язык озвучки: Русский

    Таблетка: Вшита (RELOADED)

    СИСТЕМНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ:

    ? Операционная система: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required)

    ? Видеокарта: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM)

    ? Звуковая карта: Звуковое устройство, совместимое с DirectX® 9.0с

    ? Свободное место на жестком диске: 40 ГБ

    21.02.2015 г. Пропатчено до версии - 1.5.0.

    Assassin’s Creed® Единство - приключенческий экшн, который перенесет вас в Париж времен Французской революции. Вы узнаете историю Арно – юноши, по воле случая оказавшегося втянутым в кровавые события того периода. Вас ждут новые возможности в управлении персонажем. Изменяйте и внешний вид предметов, и их технические характеристики. Вы сможете играть в Assassin’s Creed® Единство с друзьями, а некоторые задания выполнять даже втроем. Станьте свидетелем легендарных исторических событий!

    Особенности игры:

    Огромный открытый мир, невероятный уровень свободы, полный контроль движений персонажа и новая механика паркура.

    Большой ассортимент оружия и одежды, снаряжения и специализированных навыков. Создавайте уникальные комбинации и всесторонне развивайте своего персонажа, используя новое дерево навыков.

    Обновленная механика боя, улучшенная система скрытных действий и особые способы управления толпой.

    Париж, один из красивейших городов мира, с максимальной достоверностью воплощен на игровом движке нового поколения.

    Исследуйте дома, замки и потайные катакомбы, выполняйте контракты, участвуйте в охоте за сокровищами и расследовании убийств.

    Пройдите уникальную одиночную кампанию или пригласите троих друзей, чтобы вместе отправиться в путешествие по Парижу XVIII века в режиме совместной игры.

    Особенности "Dead Kings" DLC:

    Сразу после завершения основных событий игры Арно, движимый стремлением восстановить справедливость, попадает во мрачный городок Сен-Дени на окраине Парижа. Пока хрупкая Республика укрепляет свои позиции и восстанавливается от потрясений, тревожные знаки тайного заговора увлекают Арно в лабиринт сумрачных катакомб.

    Особенности репака:

    » Ничего не вырезано | Ничего не перекодировано

    » Пропатчено до версии 1.5.0

    » Все пути реестра сохранены

    - Pre-Order Content

    Save game & Progression:

    Скачать торрент Unity 3D Pro 3

    Unity 3D Pro 3.5.5 f2 (2012) Английский

    Год/Дата Выпуска: 2012

    Версия: 3.5.5 Build f2

    Разработчик: Unity Technologies

    Сайт разработчика: http://unity3d.com

    Разрядность: 32bit

    Язык интерфейса: Английский

    Таблэтка: Присутствует

    Описание: Unity - это мультиплатформенный инструмент для разработки игр, с самого начала создаваемый чтобы облегчить вам творчество. Unity содержит полный набор качеств профессионального приложения и "совсем случайно" содержит наиболее мощный движок по эту сторону миллиона долларов.

    Системные требования

    System Requirements for Unity Authoring

    Windows: XP SP2 or later; Mac OS X: Intel CPU & "Leopard" 10.5 or later. Note that Unity was not tested on server versions of Windows and OS X.

    Graphics card with DirectX 9 level (shader model 2.0) capabilities. Any card made since 2004 should work.

    Using Occlusion Culling requires GPU with Occlusion Query support (some Intel GPUs do not support that).

    The rest only depends on the complexity of your projects!.

    System Requirements for Unity iOS Authoring

    An Intel-based Mac

    Mac OS X "Snow Leopard" 10.6 or later

    The rest only depends on the complexity of your projects!

    System Requirements for Unity Android Authoring

    In addition to the general system requirements for Unity Authoring

    Windows XP SP2 or later; Mac OS 10.5.8 or later

    Android SDK and Java Development Kit (JDK)

    Unity 3D Pro 3

    Unity 3D Pro 3.5.5 f2 (2012) Английский

    Год/Дата Выпуска: 2012

    Версия: 3.5.5 Build f2

    Разработчик: Unity Technologies

    Сайт разработчика: http://unity3d.com

    Разрядность: 32bit

    Язык интерфейса: Английский

    Таблэтка: Присутствует

    Описание: Unity - это мультиплатформенный инструмент для разработки игр, с самого начала создаваемый что-бы облегчить вам творчество. Unity содержит полный набор качеств профессионального приложения и "совсем случайно" содержит наиболее мощный движок по эту сторону миллиона долларов.

    Системные требования

    System Requirements for Unity Authoring

    Windows: XP SP2 or later; Mac OS X: Intel CPU & "Leopard" 10.5 or later. Note that Unity was not tested on server versions of Windows and OS X.

    Graphics card with DirectX 9 level (shader model 2.0) capabilities. Any card made since 2004 should work.

    Using Occlusion Culling requires GPU with Occlusion Query support (some Intel GPUs do not support that).

    The rest only depends on the complexity of your projects!.

    System Requirements for Unity iOS Authoring

    An Intel-based Mac

    Mac OS X "Snow Leopard" 10.6 or later

    The rest only depends on the complexity of your projects!

    System Requirements for Unity Android Authoring

    In addition to the general system requirements for Unity Authoring

    Windows XP SP2 or later; Mac OS 10.5.8 or later

    Android SDK and Java Development Kit (JDK)

    Unity 3d Pro (63135) x86 x64 2011, ENG - – скачать программы без регистрации через торрент

    Unity 3d Pro 3.3.0f4 (63135) x86+x64 [2011, ENG]

    Год выпуска: 2011

    Платформа: Windows

    Язык интерфейса: Английский

    Лекарство: Присутствует

    Unity - это мультиплатформенный инструмент для разработки игр, с самого начала создаваемый чтобы облегчить вам творчество.

    Unity содержит полный набор качеств профессионального приложения и "совсем случайно" содержит наиболее мощный движок по эту сторону миллиона долларов.

    System Requirements for Unity Authoring

    Windows: XP SP2 or later; Mac OS X: Intel CPU & "Leopard" 10.5 or later. Note that Unity was not tested on server versions of Windows and OS X.

    Graphics card with 64 MB of VRAM and pixel shaders or 4 texture units. Any card made in this millennium should work.

    Using Occlusion Culling requires GPU with Occlusion Query support (some Intel GPUs do not support that).

    The rest only depends on the complexity of your projects!.

    System Requirements for Unity iOS Authoring

    An Intel-based Mac

    Mac OS X "Snow Leopard" 10.6 or later

    The rest only depends on the complexity of your projects!

    System Requirements for Unity Android Authoring

    In addition to the general system requirements for Unity Authoring

    Windows XP SP2 or later; Mac OS 10.5.8 or later

    Android SDK and Java Development Kit (JDK)

    Скачать программу Unity 3D Pro 4

    Скачать программу Unity 3D Pro 4.5.1 f3 x86 [2014] PC
      16-июн-2014 3164

    Мультиплатформенный инструмент для разработки двух- и трёхмерных приложений и игр, работающий под операционной системой Windows.

    Год/Дата Выпуска: 2014

    Версия: 4.5.1 Build f3

    Разработчик: Unity Technologies

    Разрядность: 32bit

    Язык интерфейса: Английский

    Таблэтка: Присутствует

    System Requirements for Unity development

    Windows XP with SP2 or later; Windows 7 with SP1 or later; Windows 8; Mac OS X Snow Leopard 10.6 or later. Note that Unity was not tested on server versions of Windows and OS X. Windows Vista is not supported.

    Graphics card with DirectX 9 level (shader model 2.0) capabilities. Any card made since 2004 should work.

    Using Occlusion Culling requires GPU with Occlusion Query support (some Intel GPUs do not support that).

    System Requirements for Unity iOS development

    In addition to the general system requirements:

    Only Unity OS X version supports iOS as build platform

    System Requirements for Unity Android development

    In addition to the general system requirements:

    Android SDK and Java Development Kit (JDK)

    Android authored content requires devices equipped with:

    Android OS 2.3.1 or later

    Device powered by an ARMv7 (Cortex family) CPU

    GPU support for OpenGLES 2.0 is recommended

    System Requirements for Windows Store/Windows Phone development

    In addition to the general system requirements:

    Windows Phone SDK 8.0 requires 64-bit Windows 8 Pro or higher. You can't develop Windows Phone 8 apps on Windows 7, on Windows Server 2008, or on Windows Server 2012.

    Microsoft Visual Studio 2012

    System Requirements for Unity BlackBerry development

    In addition to the general system requirements:

    Requires installation of Java 32-bit runtime

    BlackBerry authored content requires devices equipped with BlackBerry OS 10 or later

    System Requirements for Unity-made Content

    Windows XP or later; Mac OS X 10.6 or later.

    Pretty much any 3D graphics card, depending on complexity.

    Online games run on all browsers, including IE, Firefox, Safari, and Chrome, among others.